21 oct 2012

CARRANZA, Maite, El clan de la lloba, Editorial edebé, (Albert Garcia Llagostera)


Biografía del autor

Maite Carranza Gil-Dolz, (Barcelona, 25 de Febrero de 1958) es una escriptora, guionista y professora de guió.
Té una extensa obra juvenil i infantil premiada y traduïda. Relaciona la seva dedicació a la literatura amb la escriptura de guions per a televisió y la ensenyança universitària de guions.


Argument

Anaïd, la nena protagonista d'aquest llibre és la filla d'una família poderosa de bruixes Omar. La seva família, pertany a un dels clans de bruixes, el Clan de la Lloba. La seva àvia va morir un any abans de començar la història, i es va quedar amb la seva mare, la qual en teoria és la Omar triada per derrotar a un altre tipus de bruixes, les malvades Odish. Un dia qualsevol, Anaïd en despertar s'adona que la seva mare, Selene ja no està, havia desaparegut. A partir d'aquí comença l'aventura de Anaïd i altres bruixes per buscar la suposada triada.

Fragment

La Selene s’agafava tensa en la balustrada bo i contemplant l’imponent espectacle hipnòtic que esquitxava la nit de llum i horror. L’Etna rugia i escopia foc en na dantesca dansa, la lava llepava els seus vessants i lliscava sinuosa cap a la vall. El palau, el Pujol i la vall refulgien sota les flames i, de mica en mica, l’horitzó s’anava enfosquint sota el dens núvol de fum negre que envoltava en con del volcà.
Comentari Personal
Aquest llibre, el volia llegir des de petit, quan vaig veure el meu germà llegint-lo, el seu títol em va cridar l’atenció, el vaig voler llegir, però no em van deixar, perquè no podria llegir-lo amb la meva edat. Però als finals d’aquest estiu, em vaig en recordar d’aquest llibre mentre veia un reportatge del National Geographic sobre els llops. Al final m’ha agradat molt i quan m’acabi el que estic llegint agafaré la segona part




1 comentario:

comentad los libros y también cosas que mejorar en la web