22 oct 2012

ESPINOSA, Albert, Si tu em dius vine ho deixo tot...però digue’m vine, editorial Rosa dels Vents(Inés Blánquez)


Biografia
Albert Espinosa i Puig, va néixer a Barcelona el 5 de novembre de 1974, enginyer industrial de formació, és guionista de teatre, cinema i televisió, actor de teatre i director de teatre i cinema català.
És autor del llibre El món groc i de la novel·la Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo. Va escriure, dirigir i protagonitzar el film No me pidas que te bese porque te besaré. En la seva vessant com actor va rebre el premi actor revelació pel seu paper en la sèrie “Abuela de verano
Argument
En aquest llibre, Dani, un adult nan, explica la seva història. Tot el que li passava quan era petit, els nens de l’escola que es ficaven amb ell per ser baix, com va conèixer a dos homes meravellosos que van influenciar molt en la seva vida, lo difícil que li era a ell viure amb un germà al que no suportes i que no et suporta.
Però també explica la seva vida quan és adult. Tots els records de quan era petit i els problemes amb la seva noia.
Fragment
Sé que potser només eren casualitats, però a mi tot allò em resultava increïble, perquè aquelles tres coincidències pertanyien al meu món i al món de ella...
I Sobretot al món del nostre fill.
Sí, crec que en aquella habitació, amb els llums apagats i amb el Cosmos girant al meu voltant, em sento per fi capaç de parlar-vos del nostre fill; el motiu de la nostra ruptura... Encara que no desitgi admetre-ho...
Comentari
Aquest llibre m’ha encantat per tot. Per la manera en que està escrit, per la manera en la que explica les coses l’Albert Espinosa. També m’ha agradat molt perquè hi ha molts detalls, i penso que està bé, perquè així és més fàcil de entendre i de poder-te sentir com un personatge de la història. Trobo, que està molt bé perquè la història que explica l’Albert és molt realista. Jo penso que això li podria passar a una persona normal i corrent.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

comentad los libros y también cosas que mejorar en la web