3 abr 2013



CARRANZA, Maite, el desert de gel, edebé, (Carla Insenser)

BIOGRAFIA:
Maite Carranza Gil-Dolz del Castellar (Barcelona, 25 de febrer de 1958) és una escriptora, guionista i professora de guió.
Té una extensa obra juvenil i infantil premiada i traduïda. Compagina la seua dedicació a la literatura amb l'escriptura de guions per a televisió i l'ensenyament universitari de guions.


gel.jpg (150×231)ARGUMENTO:
Aquest és el segon llibre, i tracta de les aventures que ha viscut la Selene, la mare d’Anaïd. La Selene i l’ Anaïd són bruixes i totes dues han passat per moments molt difícils entre mons de misteri, guerres entre Odish i Omar etc. La Selene li explica a la seva filla tot el que ha viscut quan tenia la seva edat, l’Anaïd es queda molt sorpresa de tot el que no sabia de la seva mare, i a la vegada estan darrere d’un perill.

FRAGMENT:
Va ser un impuls tan sobtat que no em va donar temps a pensar-hi. D’un ràpid moviment de la meva vara, va sorgir una espurna que va encendre les parets curulles de pluja que havia decorat la Meritxell i les gotes de pluja es van transformar en diminuts penjolls de foc.

COMENTARI:
Aquest llibre m’ha agradat molt, és un llibre de bruixes, però és molt més intrigant i emocionant del que sembla. Se m’ha fet una mica llarg, però ha valgut la pena ja que el final és molt inesperat i sorprenent. Jo recomanaria aquest llibre a tots els qui els hi agradi la intriga i el misteri, però seria millor que primer es llegeixin el primer llibre, ja que si no costa d’entendre.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario

comentad los libros y también cosas que mejorar en la web